koken met stoom / stoomkoken

Version Français
Dure kasten en goedkope toestellen, of...?

Vraag gestuurd door Lisa Kok

Vraag: 

Beste mijnheer,

Wat een snelle reactie en zo uitvoerig.
Hartelijk dank, dat is bijzonder vriendelijk van u dat u daar de tijd voor heeft willen nemen.

De Smeg heeft uiteraard definitief afgedaan naar aanleiding van uw informatie.
Is maar weer eens duidelijk dat looks niet alles zeggen:-).

Uw boodschap is duidelijk: willen wij echt plezier hebben van onze aankoop dan zullen wij meer budget moeten vrijmaken.

Allereerst moeten wij opnieuw gaan budgetteren.
Vanwege het feit dat ik nu rond de 1000 euro had ingecalculeerd, wij kunnen namelijk aanzienlijk kortingen krijgen bij de keukenloods op de siemens (zoals laatste model HB36D575), smeg etc. maar ik begrijp eigenlijk van u dat Siemens ook geen goede keuze is.
Eerder hadden modellen van Siemens wel een braadthermometer, maar bij de laatste modellen is een dergelijke iets niet aanwezig.
Ook moet bij de apparaten van siemens de deur geopend worden om het waterreservoir bij te vullen.

Overigens heb ik inmiddels uw hele site goed bekeken en ook het forum.
Ontzettend informatieve en leuke site, alle complimenten daarvoor.

Wij gaan opnieuw keuzes maken, lijkt me beter een goedkoper keukenkastje te kiezen dan op de apparatuur te bezuinigen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw uitgebreide informatie.

Deze is heel behulpzaam.

Met hartelijke groet,
Lisa Kok

Ons advies

Beste mevrouw Kok.

Dank voor uw vriendelijke woorden.

Een snelle reactie…? – Dat is de wijze waarop ik met mijn passie bezig ben.

Ik ben geen verkoper die u om het even wat aanpraat.
Mij gaat het er om dat wanneer u, in dit geval, in de betere keukenapparatuur zou investeren u grondig op de hoogte moet zijn van wat u koopt om nadien geen spijt te hebben en te moeten constateren van ‘dit of dat heeft men er niet bij gezegd’.

Uw redenering om wat minder geld uit te geven voor keukenkasten en wat meer voor apparatuur vind ik zeer verstandig.
Kijk naar mijn keuken, - ik heb een leuke IKEA keuken, maar ik kook wel met top kwaliteit apparatuur die perfect doet wat ik er van verlang.

Succes!

Forum

Elke vraag wordt met deskundig behandeld en indien mogelijk beantwoord door het KOKEN MET STOOM-team. Om een goede en correcte werking te garanderen, kunnen alle vragen verzonden worden via dit formulier.