koken met stoom / stoomkoken

Version Français
AEG Pro Combi met temperatuurprobleem.

Vraag gestuurd door annick.scharley

Vraag: 

Beste, heb de AEG procombi stoomoven gekocht,maar slaag er niet in om de grillfunctie nr 12 gaande te houden .
Eens de voorgeprogrammeerde temp van 230 graden bereikt valt deze uit.
Op die manier duurt het dan ook ongelooflijk lang om bvb hertoginneaandappelhoopjes een kleurtje te geven of om simpelweg een hapje te bereiden met gesmolten mozarellakaas...

Gebruik ik de oven verkeerd ?
Hoe stel ik een timer in dat pas begint te lopen als de oven zijn temp heeft bereikt...?

Bedankt alvast voor de toelichting

Ons advies

Beste mevrouw Scharley,

wat het uitvallen van de grill betreft ga ik er van uit dat het om een technisch probleem gaat.

Heeft u de oven vrij recent gekocht dan is dat een waarborgzaak – meen ik.
Best contact opnemen met de technisch nazorg van AEG.

Voor zover ik weet kunt u de timer niet instellen dat deze eerst begint te lopen wanneer een ingestelde warmte bereikt is – mensen van AEG zelf geven toe dat instellingen van de oven niet steeds evident zijn…

hHt verwondert me dat de verkoper van de oven u geen raad geeft, - gekocht bij een keukenbouwer mss?

However, lukt het u niet om iemand bij AEG te pakken te krijgen, kom dan gerust terug bij mij.

Succes!

Forum

Elke vraag wordt met deskundig behandeld en indien mogelijk beantwoord door het KOKEN MET STOOM-team. Om een goede en correcte werking te garanderen, kunnen alle vragen verzonden worden via dit formulier.